31 maja 2021
Zamawiający działając w oparciu o art. 286 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” zawiadamia o zmianie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) w zakresie:
- załącznik nr 5- projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia: zamawiający wprowadza nowy załącznik z poprawionymi zapisami dotyczącymi wynagrodzenia na podstawie kosztorysu.
Termin składania, otwarcia ofert oraz godziny składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.
Wykonawcy są zobowiązani uwzględnić powyższą zmianę podczas sporządzania i składania ofert w tym także wypełniania załączników i innych dokumentów.
W przypadku ewentualnego złożenia już oferty i chęci jej wycofania, Wykonawca za pośrednictwem dedykowanego formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku powinien przesłać na skrzynkę podawczą Zamawiającego formularz z informacją o wycofaniu oferty.
Autor: Joanna Szykowska
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej
Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o.
ul. 1-go Maja 218
41-710 Ruda Śląska
REB nr 1 - Ruda
ul. Janasa 13a
32 248 13 52
REB nr 2 - Wirek, Bielszowice, Czarny Las
ul. Osiedlowa 6
32 242 06 48
REB nr 3 - Halemba, Kłodnica
ul. Solidarności 22
32 242 63 13
REB nr 4 - Orzegów, Godula
ul. Joanny 18
32 248 17 88
REB nr 5 - Kochłowice, Bykowina
ul. Radoszowska 106
32 242 89 15
Pogotowie Awaryjne
Nr tel. 32 242 08 45
Godziny przyjmowania zgłoszeń :
Poniedziałek, Wtorek, Środa od 15:30 do 22:00
Czwartek od 17:00 do 22:00
Piątek od 14:00 do 22:00
w dni wolne od pracy oraz niedziele i święta od 7:00 do 22:00.
W godzinach pracy Spółki prosimy o zgłaszanie AWARII pod nr tel. REB